ISA American Advertising Sign Exhibition
2023 American Advertising Sign Exhibition (ISA), tempu di mostra: 12 aprile-14 aprile 2023, locu di mostra: USA-Las Vegas-3950 Las Vegas Blvd. South Las Vegas-Mandalay Bay Conference Center, sponsor: American International Sign Association, ciculu di tenuta: una volta à l'annu, zona di mostra: 18.000 metri quatratu, espositori: 35.000 persone, u numeru di espositori è marche participanti righjuntu 600.
Dapoi u 1947, l'American International Sign Association hà tenutu l'American International Sign Expo (ISA International Sign Expo) alternativamente in Orlando è Las Vegas ogni marzu è aprile. Da 2017, hè stata tenuta per 72 sessioni consecutivi. A mostra Hè a mostra prufessiunale più antica di u mondu nantu à i segni di publicità, è avà hà sviluppatu in una di e mostre più autoritarii in l'industria di a signalizazione è a publicità in u mondu.
Inoltre, l'American International Sign Association organizza regularmente una quantità di mostre regiunale di l'industria di i segni in tutti i Stati Uniti, cumprese u Southern Sign Show, u Southwestern Sign Show è u Western Sign Show. , è Midwest Sign Show (Midwest Sign Show), etc.
Queste esibizioni anu custruitu una piattaforma assai bona per a cumunicazione in l'industria di produzzione di logu è publicità per unità di membri è persone pertinenti in l'industria. A mostra hà purtatu enormi opportunità di cummerciale à i pruduttori è i prufessiunali di publicità è prudutti di stampa da tuttu u mondu.
À l'esposizione, i pruduttori è i distributori in l'industria di a signalistica publicitaria si riuniscenu per mostrà è dimustrà novi prudutti, novi tecnulugii è innuvazioni chì guidanu l'industria di a signalistica di publicità in 2017 à un gran numaru di participanti, clienti, urganizatori è uditori. Servite.
ISA Sign Expo hè u megliu modu per a segnaletica cinese, a publicità esterna, i materiali di l'equipaggiu di stampa digitale è i fornitori di l'equipaggiu di visualizazione per entra è sviluppà u mercatu di i segni publicitarii di i Stati Uniti. Cum'è a prima cumpagnia di mostra in Cina per guidà a publicità cinese è firmate cumpagnie per scopre i mercati d'oltremare, a nostra cumpagnia hà da cuntinuà à urganizà un gran numaru di cumpagnie di publicità per andà in i Stati Uniti per participà à questu avvenimentu annuale di l'industria.
Cum'è u numeru unu paese sviluppatu in u mondu, l'industria di publicità di i Stati Uniti rapprisenta ancu u più altu livellu in u mondu. Sicondu l'Associazione Americana di Publicità, in u 2005, i Stati Uniti cuntavanu più di a mità di a spesa publicitaria di u mondu. U mercatu di publicità outdoor in i Stati Uniti hà righjuntu 5,8 miliardi di dollari americani annu. I Stati Uniti sò u paese chì cresce più veloce in l'industria di publicità in u mondu. Per un bellu pezzu, i spesi publicitarii annuali totali in i Stati Uniti cuntenenu circa 50% di i spesi publicitarii glubali totali. Trà i trè indicatori statistichi di publicità maiò di e spese publicitarii totali di u mondu, e spese di publicità per capita, è u rapportu di e spese di publicità à u PNB, i Stati Uniti si trovanu u primu in u mondu o si trova trà i primi trè in certi anni. Frà e 100 più grande cumpagnie di publicità di u mondu, i Stati Uniti conta quasi a mità.
L'industria automobilistica di i Stati Uniti, l'industria di vendita al dettaglio è l'industria IT spende una proporzione relativamente alta di e spese di publicità. A causa di u rapidu sviluppu di l'affari, l'ambiente cummerciale in i Stati Uniti hè assai cumpetitivu, chì guida a dumanda di publicità. L'annunzii americani all'apertu sò squisiti prudutti, in diverse forme, anu un grande impattu visuale, è sò assai coordinati cù l'ambiente circondu, dendu à e persone una bella piacè. I Stati Uniti sò diventati u mercatu di a dumanda di l'industria di a segnaletica più rapida è più attiva in u mondu!