Perchè a stampa dtf diventa umida? Cumu deve esse risolta sta situazione?
A stampa DTF hè un caldu specialetrasferimenturTecnulugia chì usa macchine DTF specializate è supporta i consumabili à caldutrasferimentumudelli nantu à vestiti è altri materiali. In cunfrontu cù a tecnulugia di stampa tradiziunale, hà i vantaghji di mudelli distintivi, bona durabilità, alta respirabilità è a capacità di realizà disinni cumplessi.
Oghje vi spiegheremu alcune dumande cumuni: Perchè a stampa dtf diventa umida? Cumu deve esse sta situazionerisolved?
Capemu prima i motivi:
Pruduzzione oliu, ritornu acqua, è spuma sò tutti strettamente ligati à u prucessu, materialièambiente.
Fattore di prucessu
Dopu àstampante DTFstampa a parte di tinta bianca, entrerà in upolvere di spolverastatu. À questu tempu, circa 50% -60% di l'umidità hè sempre intrappulata in a capa di tinta bianca. Allora u filmu serà mandatu à a zona di secca di temperatura constante di 135 gradi à 140 gradi. U polveru si funnu rapidamente in una filmu è sigillate a tinta bianca. À questu tempu, ci hè sempre 30% -40% umidità chì resta in a tinta bianca, chì hè cupartu da questa capa. U polveru di gomma TPU hè sigillatu trà a film è u polveru di gomma.
Ancu s'è a superficia di a film finita pare chì hè secca, in fattu questu hè solu una illusione. Quandu l'acqua restante si cundensa, si formanu gocce d'acqua. Questa hè una causa impurtante di u ritornu di l'umidità nantu à a superficia di u film finitu.
Cumu evitari?
Se i pruduttori di stampanti dtf ponu dividisce l'area di secca in trè fasi (vale à dì, l'asciugatura in trè fasi), stu prublema pò esse evitata cù a maiò probabilità.
Dopu àstampa DTFsprinkled uniformly with hot melt powder entra in u secadoru, a temperatura iniziale serà cuntrullata à 110 gradi. À questu tempu, l'acqua cumencia à fogghi è u vapore d'acqua s'evapora, ma u polveru adhesivu di fusione calda ùn si funnu micca nantu à una grande zona. , l'umidità in a tinta bianca sarà rapidamente secca; a temperatura in a seconda tappa hè cuntrullata trà 120-130 gradi per seccu a glicerina è diverse sustanzi oleosi in u mità; a temperatura in a terza tappa pò ghjunghje à 140-150 gradi, in questu tempu, aduprate u tempu più veloce per seccu u polveru adesivo di fusione calda, lasciate formate una filmu è funnu, è si adatta strettamente à u mudellu per assicurà a fermezza di u mudellu. .
Materialefattore
L'impattu di i materiali nantu à a qualitàdtfstampa hè evidenti. Hà un grande impattu nantu à a precisione di u culore, l'espressione di dettagliu, a durabilità, è ancu a sensazione di u pruduttu finitu.
Dapoi i filmi di stampa assorbanu facilmenteacqua, duvete pagà più attente à a prova di umidità quandu si guardadtffilmi.
Cumu guardà i materiali?
A film di stampa deve esse tornatu à l'imballu originale dopu ogni usu, è deve esse guardatu luntanu da a terra è i mura quant'è pussibule. Se ùn ci hè micca un saccu di imballaggio,yPudete imbulighjà u fondu di a film, sigillallu è almacenà in un locu ventilatu è seccu.
Fattore ambientale
In un ambiente umitu, udtffilm hè propensu à umidità, pruvucannu a tinta à cundensà nantu à udtffilm, risultatu in gocce d'inchiostro chì ùn sò micca capaci di sparghje uniformemente è torna l'oliu. Inoltre, un ambiente umidu pò facilmente causà l'otturazione di a testa di stampa di a stampante dtf, affettendu cusì l'effettu di stampa.
Dunque, per mantene a qualità è l'effettu didtfstampa, hè necessariu di evità di utilizà a macchina in un ambiente umidu.
Cumu evità u ritornu di l'oliu in a stampa dtf?
Apertura di i finestri spessu per a ventilazione: pò mantene a circulazione di l'aria interna è impedisce chì l'aria umida sia ritenuta in l'internu, riducendu cusì a probabilità di a stampa dtf chì si umidità.
Aduprate un deumidificatore: In stagioni o spazii umidi, pudete aduprà un deumidificatore per riduce l'umidità interna, riducendu cusì a pussibilità di a stampa dtf umida.
Cuntrolla currettamente a temperatura di stampa: Una temperatura di stampa troppu alta farà evaporà a tinta troppu rapidamente, furmendu facilmente gocce d'acqua nantu à a film di stampa, chì si traduce in un ritornu d'oliu. Dunque, durante u prucessu di stampa, a temperatura di stampa deve esse cuntrullata in modu adattatu.
Evite l'over-printing: Over-printing pruvucarà troppu inchiostru per stà nantu à a film di stampa, chì hè propensu à l'umidità è u ritornu di l'oliu. Per quessa, durante u prucessu di stampa, a quantità di tinta utilizata deve esse cuntrullata per evità di sovrastampa.
Pulite regularmente a testina di stampa: Pulisce regularmente a testa di stampa pò mantene a testa di stampa in boni cundizioni è evità un residuu eccessivu di tinta nantu à a film di stampa per via di l'otturazione di a testa di stampa.
Almacenà bè uDTFfilm: Ch'ella sia a materia prima di a film di stampa o a film di trasferimentu di calore finitu chì hè stata stampata, deve esse evitata in ambienti umidi (cum'è sotano o bagni). I supporti di stampa assorbanu facilmente l'umidità, è i filmi di trasferimentu di calore affettati da l'umidità ponu causà spargimentu di tinta è altri fenomeni. Per quessa, assicuratevi di imbulighjà a film, sigillate è guardate in un locu ventilatu è seccu.
Per riassuntu, per prevene l'oliutornain a stampa dtf, avete bisognu di principià da parechji aspetti è piglià bè cura di a macchina per ottene un pruduttu finitu perfettu!