2. L'influenza di a velocità di u sonu di l'inchiostro nantu à a forma d'onda
Di solitu più veloce di tinta pesante. A vitezza di u sonu di l'inchiostru à l'acqua hè più grande ch'è quella di l'inchiostru à l'oliu. Per a stessa testa di stampa, quandu si usa diverse densità di tinta, a lunghezza d'onda ottima in a so forma d'onda deve esse aghjustata. Per esempiu, a larghezza d'onda di l'inchiostra à basa d'acqua di guida deve esse più chjuca di quella di l'inchiostro à l'oliu.
3. L'influenza di a viscosità di l'inchiostro nantu à a forma d'onda
Quandu a stampante uv stampa in modu multi-puntu, dopu chì a prima forma d'onda di guida finisce, deve esse pausa per un pocu tempu è poi mandà a seconda forma d'onda, è quandu a seconda forma d'onda principia dipende da l'oscillazione naturale di a pressione di a superficia di l'ugello dopu à prima forma d'onda finisce. U cambiamentu solu decade à zero. (A viscosità di tinta sfarente affettarà stu tempu di decadenza, per quessa hè ancu una guaranzia impurtante per a viscosità di tinta stabile per assicurà una stampa stabile), è hè megliu cunnette quandu a fase hè zero, altrimenti a lunghezza d'onda di a seconda onda serà cambiata. Per assicurà l'inkjet normale, aumenta ancu a difficultà di aghjustà a forma d'onda ottimale di inkjet.
4. L'influenza di u valore di densità di tinta nantu à a forma d'onda
Quandu u valore di densità di tinta hè diversu, a so velocità di u sonu hè ancu diversa. Sutta a cundizione chì a dimensione di a foglia piezoelettrica di a testa di stampa hè stata determinata, di solitu solu a durata di a larghezza di l'impulsu di a forma d'onda di guida pò esse cambiata per ottene u megliu puntu di punta di impulsu.
Attualmente, ci sò qualchi ugelli cù alta caduta in u mercatu di stampanti UV. L'ugello originale chì stampa a distanza di 8 mm hè mudificatu à una forma d'onda alta per stampà 2 cm. Tuttavia, da una banda, questu riducerà assai a velocità di stampa. Per d 'altra banda, i difetti cum'è l'inchiostru volante è a striscia di culore saranu ancu più frequenti, chì esige un livellu tecnicu più altu di i pruduttori di stampanti UV.