E stampanti UV emettenu radiazioni?
Una di e dumande più cumunimenti suscitate da e persone in quantu à a stampante UV hè "A stampante UV emette radiazione?" Prima di pudè risponde à questu, scopre un pocu di più nantu à a radiazione. In fisica, a radiazione hè l'emissione o a trasmissione di l'energia in forma di onde o particeddi attraversu u spaziu o attraversu un mediu materiale. Quasi tuttu emette radiazioni di un tipu o un altru. Cum'è parechje altre dumande formulate in modu simili. Dite chì a radiazione hè periculosa. Ma u fattu scientificu hè chì ci sò parechji tipi di radiazzioni è micca tutti sò dannusu. A radiazione pò esse un livellu bassu cum'è microwaves, chì hè chjamatu non-ionizing è altu livellu, cum'è a radiazione cosmica, chì hè a radiazione ionizzante. U dannu hè a radiazione ionizzante.
È a radiazione non ionizzante chì emette una stampante UV, vene ancu da lampade. U vostru smartphone emette assai più radiazione cà una stampante.
Allora a quistione deve esse veramente "a radiazione chì una stampante emette hè dannosa per l'omu?"
À quale a risposta hè no.
È i dispusitivi elettronichi, in generale, ùn emettenu micca radiazioni dannusu.
Fun fact-banana hà potasio, chì hè radiuattivu è emette radiazzioni ionizing.
Ùn avete bisognu di preoccupassi di a radiazione di l'impresora UV, però, ciò chì assai persone ùn sanu micca chì hè u "odore" chì duvete preoccupari.
A lampa LED UV, pruducia ligera ozone durante l'irradiazione, stu gustu hè relativamente ligeru è a quantità hè chjuca, ma durante a pruduzzione attuale, a stampante UV adopta un attellu chjusu senza polvera per i clienti cù esigenze di produzzione relativamente alta. Stu malu causa un grande odore in u prucessu di stampa UV. L'olfattu pò aumentà l'incidenza di l'asma o l'allergii di u nasu, ancu i vertigini è i mal di testa. Hè per quessa chì duvemu sempre mantene in un locu ventilatu o apertu. In particulare per un affari in casa, uffiziu, o altri ambienti publichi chjusi.